Často kladené otázky

Odpovedáme na vaše najčastejšie otázky, v prípade akýchkoľvek požiadaviek nás kontaktujte na office@dkclinic.sk

Často kladené
otázky (FAQ)

Odpovedáme na vaše najčastejšie otázky:

1. Spolupracujete so zdravotnými poisťovňami?
Áno, naša klinika spolupracuje so zdravotnými poisťovňami Dôvera a Union. 
2. Čo ak ma prepadne náhla bolesť zubu?

Ak vás prepadne náhla bolesť zubu, je nutné nám zavolať a my sa vám pokúsime dať najskorší možný termín. Vážime si váš aj náš čas, a preto vás chceme uchrániť od nezmyselne dlhého čakania v čakárni. Pre efektívnu časovú organizáciu u nás na klinike nemáme vyhradený čas na riešenie neobjednaných bolestivých stavov.

3. Dá sa u vás platiť aj kartou?

Áno, na našej klinike je možné platiť hotovosťou aj platobnými kartami.

4. Čo robiť, ak sa ošetrenia veľmi bojím?

Zavolajte a objednajte sa k nám na vstupné vyšetrenie, na ktorom vás zatiaľ nečaká žiadny zákrok. S našimi doktormi daný problém prekonzultujete a dohodnete postupný plán liečby. Sme si istí, že vďaka empatickému prístupu a bezbolestným metódam ošetrenia spoločneváš strach z ošetrenia prekonáme a syndróm bieleho plášťu bude raz a navždy minulosťou ☺. U nespolupracujúcich detských pacientov sú možné aj premedikácie.

5. Čo znamená Vaše motto: Dá sa to aj inak?

Často sa u pacientov stretávame s vetami typu:

„Už dlho som nebol u zubára z dôvodu nepríjemnej predchádzajúcej skúsenosti.“
„Dostal som zápal okostnice a zub musel ísť von.“
„Kazivosť zubov a paradontózu máme v rodine.“
a pod…

Všetky tieto vety nás nútia presviedčať ľudí o opaku a dokazovať, že s ošetrením 21. storočia sú všetky tieto „vety“ iba mýty.

6. Môj zubný lekár ma poslal na ošetrenie koreňových kanálikov k špecialistovi pod mikroskop. Robíte aj takéto ošetrenie?

Samozrejme, poskytujeme aj takýto druh ošetrenia. V takýchto komplikovaných prípadoch je nutné sa objednať na konzultáciu (prípadne zaslať rtg snímku problémového zubu na e-mail), kde odborne zvážime šance na záchranu zuba a orientačne si stanovíme dĺžku zákroku. Vzhľadom na to, že sme vás a váš zub nikdy nevideli, nie je možné každému pacientovi stanoviť rovnakú dĺžku ošetrenia. Operačný miskroskop je veľký pomocník, avšak nie všemožný pán na vyriešenie nevyriešiteľných situácií.

7. Môj zubný lekár ma poslal vytrhnúť zub múdrosti niekde inde. Môžem sa k vám objednať?

Samozrejme, robíme aj komplikované extrakcie osmičiek. V tomto prípade je nutné sa najskôr objednať na konzultáciu, na ktorej zhodnotíme náročnosť zákroku a objednáme vás na termín extrakcie. V prípade, že máte svoj vlastný OPG snímok nie starší ako 1 rok, nezabudnite si ho vypýtať od svojho zubného lekára a priniesť so sebou. V prípade, ak takýto snímok nemáte, zhotovíme vám ho u nás na klinike.